veckans mål!

Uppföljning om mitt mål vecka 20:
Målet då var - att inte skolka i skolan!

Det gick väl hyffsat.. det är allt jag kan säga.



vecka 21.
Denna veckans mål handlar om att äta frukost varje morgon!

Det har blivit lite hit och dit med det där med att äta frukost på morgorna, äter alltid frukost på helgerna, eller när "jag har tid". Så nu ska jag börja käka innan skolan med, har inte gjort det på ett tag nu tyvärr.. Många tänkte säkert "äter jag inte frukost så blir jag smalare" men det är dock INTE SANT! Frukosten är dagens viktigaste mål, och vill du gå ner i vikt så ska du DEFINITIVT äta en nyttig frukost. Då håller du dig piggare och mättare lättare under dagen. Så det ska jag börja med, en nyttig frukost 7 dagar i veckan!

Läs mer om "hur viktig frukosten är" HÄR! <-- klicka.

http://snubben.files.wordpress.com/2007/05/frukost.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hah, 5 mackor med stekt korv är redigt (: håller dig vaken iaf till lunchen. /Olof.E

2010-05-24 @ 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback