veckans mål!

Uppföljning om mitt mål vecka 18:
målet då var - fimpa ciggaretterna!

Ja, jag tog min "sista cigg" i tisdags kl 18.45 ungefär, men sen blev det att jag fick cigg av Pau på onsdagskvällen, sen rökte jag lite i helgen osv.. Köper inga egna längre dock! Så har trappat ner som faan då jag rökte typ ett halvt pack om dagen (minst) innan. Så det håller på att få ett slut.. ;)



vecka 19.
Denna veckans mål handlar om att börja jogga minst engång i veckan.

Ja, nu när jag ändå håller på att sluta med rökningen och börjat ha bättre matvanor så vill jag börja att hålla igång kroppen med. Just nu så är den enda motionen jag får det vardagliga "gåendet" i skolan, med vänner osv. Sen har jag två idrottslektioner i skolan/per vecka. Men det är ju inte särskilt mycket.. jag menar, vill ju inte börja träna så jag får muskler osv, utan mest för att hålla mig frisk och få kroppen att må bra. Så jag ska börja jogga antingen på morgonen innan skolan eller på kvällen efter skolan. Får se hur det går med detta, jag som är så j*vla lat av mig, hehe.. Blir väl lättare i sommar när/om jag skaffar **** tillsammans med pappa också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback