veckans mål!

Uppföljning om mitt mål vecka 19:
Målet då var - att börja jogga minst engång i veckan!

Ja, jag skulle egentligen börjat jogga på morgonen, innan skolan. Men det var jag alldeles för trött för.. jag tog ju iallafall som sagt en joggingrunda med min ena bror igår på 2,7 km! Dock blev det ju bara halva rundan jogg och halva gång, men det var iallafall duktigt av mig att komma ut! ;)



vecka 20.
Denna veckans mål handlar om att inte skolka ifrån en enda lektion i skolan!

Tja, det har blitt lite mycket "frånvarande" i skolan nu på det senaste, försovit mig osv.. det är ju bara 15-16 skoldagar kvar nu i skolan så från och med nu tänker jag gå på varenda lektion! ;) Om jag inte måste iväg på något viktigt möte eller har någon tid att passa - men då har jag ju lapp hemifrån eller något annat slags intyg och då blir det ju giltig frånvaro så då är det ju inget skolk. Så det är det nya målet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback