hemma efter en mysig dag!

Tjenamors! ;)

Är hemma nu! kom hem för ungefär 20 min sen men jag har pratat med mina föräldrar lite osv.

Mötte upp älsklingen på bussen och åkte till stan för några ärenden, köpte även ett par joggingskor så att jag kan komma igång mer med träningen! Hade ju bara inneskor innan, som jag använder på idrotten i skolan och på Zumban osv, inte så nice att springa ute med. Sliter på kroppen också om man har fel skor.. men jag visar upp skorna imorgon istället! So don't worry! ;)

Sen drog vi hem till min pojkväns farmor och farfar. Vi käkade, kollade på TV och spelade lite Tv-spel. Stackars plutten har ju gått på en förkylning så han behöver vila så jag åkte hem vid halv 8 så att han skulle kunna sova i tid. Krya på dig älskling. :love:

Nu ska jag och bror min ut och powerwalka! Ska inviga mina nya snygga skor! :D Hörs innan läggdags!


Kommentarer
Postat av: Evelin

Hej!

Var gärna med och tävla om en bloggsvar inbjudan på min blogg, jag lottar ut 2 st! Tävlingen avslutas på söndag :) Kolla in för mer info!

2011-05-25 @ 21:25:04
URL: http://eeveelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback