dog lite på vädret. :(

Tjenamors!

Hemma efter en mysig dag i storstaden Jönköping! ;)

Mötte ju upp älsklingen i Huskvarna efter att jag hade slutat och sen åkte vi till Jönköping, köpte pommestallrik och cola och satte oss på Piren och myste. Han fiskade och jag satt och chillade, testade att fiska också men det gick inte så bra, haha.. :) Sen gick vi till munksjön istället och satte oss där en stund tills min pojkvän tröttnade på att han inte fick någon fisk. Då gick vi till donken för att älsklingen var hungrig.

Sen gick vi till Resecentrum och precis när vi var vid dörrarna så började det åska, blixtra och regnet bokstavligen ÖSTE ner, så vi fick springa typ fem meter så vi inte skulle se ut som dränka katter. ;) Shit alltså vad vädret växlade fort.. Dock så sa dom ju på vädret igår att det skulle regna och åska idag men det verkade ju inte så på vädret i förmiddags? :O Aja, blev ju inte blöt iaf, tack! ;)

Bilder på våran mysiga dag!

Älskling! :D


Jag äter, BUSTED!


Ego! ;)


Jag fiskar :) Ser gravid ut när jag har den klänningen utan midjeskärp... för att den blåser upp så lätt! hahahah!

Kommentarer
Postat av: Josefine S

Jag totalt såg er fiska idag... när var detta exakt? tid??

2011-05-11 @ 20:30:14
URL: http://massvis.blogg.se/
Postat av: Josefine S

Jag satt på piren då! Jag såg er! :ooooooo

Känner igen klänningen du har! Såg inte att det var du bara! Åååååh så typiskt xD hahahah. JAG SÅG ER.

2011-05-11 @ 20:36:13
URL: http://massvis.blogg.se/
Postat av: Josefine S

Vi satt längst ut på piren typ. Ett gäng ^^

Jag, Qhristina, Patrik och Tysken. Sen kom Fanny, Gunnar och Henke (:

Va fail xD haha...

2011-05-11 @ 20:45:05
URL: http://massvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback