pirates of the caribbean 3D

Såg ju den nya pirates of the caribbean filmen igår i 3D! :D det var en del utav min födelsedagspresent, så jag gick med hela min familj + pojkvännen. Sjukt nice! :D

Filmen var grymt bra och en av mina nya favoriter! Dock så tyckte jag att det var lite snålt med 3D effekter, så det var lite synd.. Men det var ändå en grym upplevelse! :D

Har någon utav mina trogna läsare kollat film i 3D någon gång? Tell me! ;)


Såhär snygga var jag och älsklingen i våra heta 3D brillor! ;)

ForHair.se

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Joo, jag vet att många säger det men som jag har förstått det så beror det mycket på vart man går och med vilka ;)

2011-06-13 @ 16:24:19
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback