drar ut o joggar!

Godmorgon mina absoluta favoriter! ;)

Jag har en meeega lång sovmorgon idag! :D Jag börjar nämligen inte fören kl 13.10 och sen slutar jag kl 13.30. Jag ska bara till skolan för att skriva en utverdering, fett onödigt men det funkar väl. :)

Sov konstigt inatt, vaknade inte men jag känner mig inte alls utvilad trots att jag vaknade utav mig själv (ställde inget alarm) och sen drömde jag om att jag skulle på bal fast att det blev helt fuckat, folk ville bara förstöra för mig..! :( Avundsjuka människor..!!!

Jaja, nu ska jag iallafall ut och springa lite! Sen hoppar jag in i duschen, så vi hörs efter det! :D Puss!

Workr.se


Kommentarer
Postat av: Felicia Linn

Hurtigt! Själv är man lat, haha

2011-06-08 @ 20:26:58
URL: http://much.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback