nyrakade ben och fräsch!

Finns det något härligare än att känna sig riktigt fräsch? :P Hur som så har jag iallafall gjort en massa saker under en timme nu! Jag har duschat av kroppen, rakat benen, smörjt in benen, rakat armarna med min rakapparat, smörjt in armarna, tvättat bort gammalt nagellack, tvättat bort sminket, skrubbat ansiktet, haft ansiktsmask, nopprat ögonbrynen och sist men inte minst, borstat tänderna! :P Visst låter det mycket, men härligt? ;)

Nu har jag iallafall lagt mig i sängen, så nu ska jag göra lite "data-sysslor" så som att läsa bloggar och kolla facebook osv. ;)


Bild ifrån idag

Kommentarer
Postat av: Josefine Svärd

HEJ! Ja vi måste absolut träffas snart igen!

Haha.. Hittade den nerdokumenterad så det är en "Header i repris" typ ;) Men tack! :D

2011-01-09 @ 22:10:49
URL: http://josefinesvards.blogg.se/
Postat av: Smarre

sv: HAHAH vafan fick du BHn ifrån ? xD

du är knäpppppppp

de va kanske något du skulle kollat ;)

2011-01-09 @ 22:44:48
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback