klättrade på idrotten!

Sorry för dålig update! :( Skolan tog upp min tid idag.. Förlåt för det! :(

Jag började 10.30 med Matte, och eftersom att jag har missat två lektioner så trodde jag att jag låg långt efter, men de andra i gruppen jobbade fortfarande med samma kapitel, så jag hade ingenting att ta igen som tur var!
Sen hade vi Engelska, där vi gjorde en hörövning och då kunde jag inte sitta vid datorn som sagt, och direkt efter det så var det lunch och sen skulle hela klassen åka till racketcentrum och ha idrott, så det var därför jag inte hann skriva något i skolan..!

Aja, nog om det! ;) På idrotten så klättrade vi, ni vet på väggar? Hur som helst så var det skiitkul! Och jag var den enda i klassen som lyckades på den svårare väggen, *stolt* Det var bara några få killar + jag som testade men iallafall. ;) Sen efter idrotten så höll jag en klasskompis sällskap och sen efter det åkte jag hem. Så jag kom precis innanför dörren faktiskt! Ska ta en frukt och ett glas vatten nu, sen bloggar jag mer!

Bli medlem på gratisbio och tjäna ihop poäng som du sedan byter ut till presentkort!


När vi hade klättring, ser ni mig? Det är jag som är högst upp.. ;)

Kommentarer
Postat av: Natta'

gud vad häftigt att du klättra:D!

2011-01-18 @ 16:32:56
URL: http://nattaeriksson.blogg.se/
Postat av: hedda ♥

du betyder ! finns för dig med ska du veta om de är ngt :**

2011-01-18 @ 16:45:33
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: Nattis<3

shit vad coolt,skulle oxå vilja prova:P

2011-01-18 @ 16:48:23
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback