jag har skapat mig en identitet..

Har ni tänkt på det någon gång? Att när man bloggar så får läsarna en viss uppfattning om personen bakom bloggen. En del tycker att jag verkar trevlig och rolig, och en del säger bara rakt av "fjortisbloggare".

Vad är det egentligen som skapar den identiteten? Är jag en så kallad "fjortisbloggare" bara för att jag har en rosa bloggdesign, har blondt hår och gillar att sminka mig? Eller är det på sättet jag skriver?

Jag själv tycker inte att jag är en "fjortisbloggare". Jag vet egentligen inte vad jag tycker att jag är, eller vilken kategori man skulle sätta min blogg i. Jag tycker att jag är en helt vanlig person, som bloggar för att jag tycker om att skriva av sig.

Mina vänner, speciellt Marre. Brukar smsa mig runt 11-12 på vardagarna och skriva "lever du?" bara för att jag inte uppdaterat min blogg. Det är ju kul på ett sätt, eftersom att man då vet att hon gillar att läsa min blogg. ;) Men på ett sätt lite läskigt, för bara för att jag inte uppdaterat under morgonen, betyder det att jag inte existerar då?

Min pojkväns pappa brukar säga när vi kommer hem, "kanske är dags att flytta på sig, bloggaren vill väl ha datorn". Och såklart säger han det på skämt, men liksom. Är jag en så kallad "bloggare" i allas ögon? Är jag inte en vanlig person också..?

Detta var bara några exempel, har flera kompisar och vänner som kallar mig för "bloggarN" osv. Men jag får väl ta och acceptera det, jag är en bloggare. Och damn, I love it.
;)


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

härligt, helt okej men är stel.. sitter för mkt vid datorn och är rätt trött så kommer nog snart ta en dag paus från bloggen :) vad gör du precis nu när du läser den här? ;P

2011-01-25 @ 13:31:27
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

jao men en dag paus gör väl inget ;) kuligt! sitter på lektion ;D händer något kul denna lillördag då? :P hehe

2011-01-26 @ 09:49:13
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback