facelook / är i skolan

Åh jag hade en helt underbar dröm inatt! :P Drömde att min vän Jossan Svärd hade flyttat till England, så var jag och hälsade på henne där och då bestämde jag mig för att flytta dit också. Så jag tog mitt pick och pack och flyttade hem till henne i England! Självklart så bodde hon själv i en lägenhet med tre rum så det var bara för mig att flytta in. ;) ååååh, blev besviken att jag fortfarande var kvar i tråkiga Sverige när jag vaknade.. :(

Aja,
när jag gick upp kl 6.30 så tog jag en dusch och sen fixade jag mig till musik och käkade frukost med mina lillebröder och sen gick jag till bussen och åkte till skolan. Sitter just nu på en lektion där läraren inte har kommit än, får väl se vad vi ska hitta på för något.. ;)

Godmorgon förresten! Har ni sovit gott?
:P

Dagens facelook, håret lever sitt egna lilla liv idag!


Omega 3 + Krill från Natusal


Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin facelook :)

2011-01-20 @ 09:20:07
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Josefine Svärd

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Bästa drömmer ever ;D Paris 2013!!!!!<3

2011-01-20 @ 10:07:11
URL: http://josefinesvards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback