the light made me wake up

Godmorgon!

Jag somnade direkt när jag la mig i sängen igår, sov som en stock fram till mitt alarm slog på kl 6 och min nattlampa tändes pga timern, trött som en idiot som jag var så försökte jag somna om men det gick inte pga min nattlampa som var på. Skitbra faktiskt, jag kan faktiskt inte sova om det är tänt runt omkring mig. ;) Gick upp mot min vilja och gjorde mig iordning och käkade frukost. Trotsade snöstormen och gick till bussen och kom till skolan en kvart innan jag började. :)

Btw, jag var verkligen hur trött som helst när jag satt på bussen. Trots att jag sov 7,5 timmar så var jag så trött att jag höll på att somna på bussen. :| Jag brukar faktiskt inte vara så trött att jag sitter och velar med ögonen och knappt kan hålla dom uppe, men det gjorde jag innan. Usch.. Ska lägga mig direkt efter träningen idag!! :(

Dagens facelook, håret uppsatt i en bulle.

Kommentarer
Postat av: Smarre

Älskar dig med pluttis <3

2011-02-08 @ 11:14:22
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback