min mobil är sönder typ :(

Nu är jag hemma sötnosar! :)

Jag åkte in till stan för att min pojkvän skulle spela innebandymatch, men deras motståndarlag kom aldrig så de spelade en träningsmatch mot sig själva istället. Jag och Michels flickvän Emelie satt och höll räkningen på tiden och deras mål, haha. ;) Sen tog jag och älsk bussen hem till mig så vi kom precis hem! :)

Btw, i fredags så tappade jag min mobil i marken och nu har jag fått en spricka i glaset. :( Jag glömde att berätta det, haha. ;) Måste köpa en ny mobil snart alltså!! Har hittat en supersöt babyrosa Nokia som jag vill ha! :D



Kommentarer
Postat av: Aliki

SV: Hihi, riktigt fin den är! Vad händer idag då?

2011-02-20 @ 18:37:06
URL: http:// aliki.webblogg.se/
Postat av: malin

jaa, det är också dags för mig med en ny mobil,

dom blir ju så utslitna så himla lätt :o

2011-02-20 @ 18:58:32
URL: http://annamaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback