barnmorskan & BUP

Godmorgon mina solstrålar! :)

Hoppas att ni har sovit gott, för det har jag! Somnade direkt när jag la mig på kudden och låg nog och dregglade hela natten, *hehe* ;) Hade gärna sovit två timmar till men det gick ju inte.. :(

Hur som helst! Jag ska inte till skolan fören efter lunch idag, för jag har två möten som jag ska på. Först ska jag till barnmorskan som satte in min P-stav kl 9 och sen ska jag till BUP ang min ADHD medicin, concerta. Så det är fullt upp nu på förmiddagen, hehe.. ;)

Ska iallafall gå ner till bussen alldeles stax, hoppas ni får en underbar måndag! PUSS!

Dagens facelook

Lovetool.se


Kommentarer
Postat av: evelina

så jävla fin är du gullet! :)

lycka till hos barnmorskan, och hos bup :)

saknar dig vettu ! :D<3<3

2011-02-28 @ 09:13:15
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Lycka till! :D



Kan du inte berätta om ditt ADHD? :)

2011-02-28 @ 12:10:06
URL: http://iceflower.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback