möta upp älskling! ♥

Tjenatjena!

Nu har jag slutat skolan, avundsjuka? ;) Eller ni kanske har slutat redan..? :O

Hur som helst! Solen har försvunnit bakom molnen så jag har bytt om och tagit på mig mina tights och min munktröja igen. Synd att solen försvann, men som tur var så var jag smart och hade med mig extra kläder. ;) Jag är den enda smarta blondinen i världen! :D

Sitter iaf i korridoren med Jossan just nu, vi ska alldeles strax gå ner till bussarna och så ska jag möta upp min pojkvän och följa med honom hem för att hämta alla hans fiskespön osv.. Kul! :)


Kommentarer
Postat av: Becca med C

Nu är jag äntligen tillbaka efter ett långt blogg-break! Här i sthlm har solen varit uppe hur länge som helst nu. Äntligen sommar! Hur länge har du varit tillsammans med din pojkvän :)? Kramisar

2011-04-29 @ 14:30:09
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback