proppat magen full

Gosh vad uttråkad jag är egentligen..

Har sutitt vid datorn sen jag hade städat klart, och sen fick jag nog och gick ner och gjorde lite käk som bestod utav mjölk och start.. Glamouröst verkligen. Har ju inte ätit sen risifruttin imorse, ni vet innan skolan kl 7.. Dåligt dåligt.

Sen blev det att man fastnade vid min bebis igen, alltså datorn, haha. Vilket liv jag har när man tänker efter.. Men ska alldeles strax ta en cigg för att komma igång och sen ska jag plugga matte, yee! Någon annan som bryr sig om skolan så mycket som jag gör..?

Alltså om man jämför med hur jag var på högstadiet och nu, så är det som dag och natt. Orkade aldrig plugga, gjorde ALDRIG mina läxor, pluggade knappt till prov, läste bara igenom några papper precis innan jag gick in till lektionen. Under lektionerna så tänkte jag bara "äsch, gör resten hemma.." och slösade tiden genom att prata, osv. Nu är det precis tvärtom.. jobbar som fan under lektionerna för att slippa göra något hemma och gör alltid klart allting flera dagar innan det ska vara klart och inlämnat.. Någon som har gett mig någon slags orka-skolan-drog eller..?

Men jag tycker bara att det är roligt att jag har tiden och orken till att lägga ner energi på skolan, för det ger ju resultat liksom. GO THESS!


min mattebok, linjerat häfte och miniräknare, woooh


Kommentarer
Postat av: Stina

Heej :D En liten fråga bara :)



Tjänar du pengar på din blogg något? :)



Kraam <3

2010-09-06 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback