på a6 med hjärtat

Hej igen sötisar!


Idrotten gick skitdåligt haha, min klass är verkligen värdelös på idrott. Inget samarbete eller något, bara en massa flams. Men gud vad roligt vi hade, haha.

Iallafall.. Jag tog bussen in till cigarren och mötte upp min pojkvän, så tog vi bussen tillsammans till A6 för han skulle shoppa lite nu efter att han fått sina födelsedagspengar. Buhuu jag vill ha min lön nuuu!!! :'(

Sitter på donken nu iallafall för min älskling är en sådan person som slösar massvis med pengar på mat när han egentligen inte ens är hungrig. Så sitter jag här och är vrålhungrig och bara kollar på honom medans han äter. Har fått ont i huvudet också, fick det på idrotten.. jävla skit.

Men nu ska min älskling och jag strax dra vidare och shoppa. Eller rättare sagt, han ska shoppa. Så vi hörs när jag är hemma igen! Vi tar bussen ifrån A6 och åker hem till mig lite senare, typ någongång om en till två timmar. Puss på er! <3


älsklingen ute hos hans farmor & farfars landställe, vet inte riktigt vad han gör hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback