mitt humör är på topp!

GODMORGON! Har ni sovit gott? :)


Jag ville bara skriva att jag inte orkar ta upp gårkvällen, för det finns ingen anledning till det. Men jag var med Marre fram till tjugo i tolv, då jag tog mig till esplanaden och skulle ta bussen hem. Och kvällen blev bra, lite lam och utråkande bara, men Marre gjorde ändå kvällen! :) Taaack sötis!

Sen skulle min pojkvän egentligen sovit hos mig, men det blev inte så. Och det är det som jag inte orkar ta upp nu, för det blev väldigt fel igår. Men allting löste sig framåt kl 2, halv 3. Så jag kom inte i säng förens rätt sent, och gick upp kl 10 idag.. Så lite trött är man ju.

Men mitt humör är på topp iallafall! Allting löste sig på ett bra sätt tillslut igår, min enorma klump som jag hade i magen försvann, alla tårar tog slut och allting är superbra mellan mig och min pojkvän, bättre än någonsin! ♥

André, jag älskar dig. Jag vill inte att något sånt här ska hända igen. Jag kämpar för oss, och jag vet att du också kämpar för oss. Jag vill inte ha någon annan än dig, och det har jag talat om miljontals gånger för dig också. Det finns bara du, och det är så jag vill ha det. Jag älskar verkligen dig, bara dig. ♥


Och nu, lite bilder ifrån igår!


Marres bebis :) ville sno med honom hem igår, men då blev Marre arg..


Marre, Ida, någon och någon. Det är bara en av fyra som är med på kortet, haha. När vi var på vätterstranden! Det började spöregna, åska och blixtra senare så vi drog. Lite synd.. hade vart mysigt att sitta vid en eld och grilla korv och marshmallows.


hehe, ojdå..


De grillade marshmallows över värmeljus..?


Hannah, någon och Ida när vi var på fritidsgården på ekhagen.

Kommentarer
Postat av: Smarre

sv: haha ah det vore kul :D

tack själv för kvällen <3

Träffas snart igen ?:)

2010-09-25 @ 11:23:32
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: Denise [Fotoblogg]

Hejsan, fin blogg!

Just nu pågår en frågestund & en tävling på min blogg, var gärna med och ställ en fråga eller varför inte vara med i tävlingen?

Kram :)

2010-09-25 @ 12:43:09
URL: http://denisesalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback