hemma hos älsk

hej igen sötisar!


Jag drog in till stan och åkte till friadalen och mötte upp Dick, Olle och Pontus. De spelade fotboll och försökte få mig att vara med, men det orkade jag inte. Så jag satt mest i det konstgjorda gräset och söt ut.

Sen drog vi hem till Dick efter att pojkarna hade tröttnat på att spela, de sköt ändå mest bara utanför och stackar Fj0rtiZ Olle fick springa fram och tillbaka.. Iallafall, när vi var hemma hos Dick så stack Pontus hem och så satt vi och kollade på cops. Sen gick jag till tändsticksområdet och höll på att bli överkörd utav Isac, så han skjutsade mig hem till honom och André.

Så jag har bara ägnat tiden hemma hos min älskling med honom, Ian och André. Och just nu sitter jag och chattar med någon ful emo-brud som tror att jag söker på google eftersom att jag är så smart och knäcker henne, haha stackars brud.

Men jag skriver godnatt sen när jag kommer hem,
puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback