härlig dag!

Gullungar!


Efter min första lektion webbdesign (som jag egentligen hade sluppit eftersom att jag var klar med uppgiften, men det visste inte jag..) så hade jag svenska. Vi skulle skriva en uppsats som ska vara klar till fredag om våran sommar. Så jag skrev 2,5 A4 sidor på datorn om min sommar, det märks att jag älskar att skriva.. ;) Så jag blev klar med den uppgiften, så resten utav veckans svenskalektioner blir slappa. Fördelen med att vara snabb och kreativ i skolan, är att man får chilla galet medans de andra jobbar ikapp, hihi! TÄNK PÅ DET!

Sen hade jag lunchrast, men eftersom jag faktiskt åt frukost imorse så sket jag i att överhuvudtaget gå upp till matsalen. Så jag satt och chillade med min lilla dator aka bebis tills dagens tredje lektion skulle börja, försäljning & service. Sitter på den just nu förresten! Men eftersom att vi inte ens har kommit igång än för våran pratar om att vi ska vara försiktiga om våra datorer aka bebisar och att han inte ska ge oss tips om hur vi ska ta oss in i skolan efter stängningsdags.. Så sitter jag och bloggar istället. Mohaha.

Efter denna lektion så har vi en rätt lång rast innan dagens sista lektion, matte. Sen när vi slutar kl 14 så ska jag hem direkt. Eller bussarna går pissdåligt, så jag får vänta 45min i skolan, bläääh..



hahaahaha detta är jag dåvaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback