har pluggat..

Klädde på mig mjukis, sen gick jag ner och fixade frukost. Satte på TVn och kollade på två avsnitt av Jim's värld. Sen tröttnade jag och hämtade min dator och så har jag suttit och pluggat ända fram tills nu..! Så nu är inlämningsuppgiften om olika webbläsare som ska vara inlämnad på tisdag klar.. och vad ska jag göra då..?

Har inte ett skit att göra. Hatar att vara hemma egentligen.. men jag kände att jag behövde det också. Men jag funderar på att ta bussen till skolan och hämta böcker snart. Ska bara fräscha upp mig lite isåfall.. Har ju cigg i skåpet också! Har inga hemma. Dåligt..

Men vi hörs strax, ska byta om nu och sen ta av mig mina glasögon. Juste! Visste ni att jag har linser? Och de blev väldigt smutsiga igår för att jag grät så mycket så jag var tvungen att slänga dom. Och bara för att jag skulle plugga vid datorn så ser jag ju inte texten så jag var tvungen att ha på mig mina glasögon. Tur som fan att jag inte har några nyfikna grannar eller någon annan hemma just nu så att jag riskerar att nåhon får se mig just nu.. usch fifan.

Men puss sålänge!



(edit, blir inte att jag åker till skolan.. orkar inte det..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback