har lunch nu

Hej igen sötisar!


Jag tog bussen till skolan, och då träffade jag Natta och hennes kompis, så vi satt och snackade skit om en viss pojk. ;) Som vi båda två har råkat ut för, haha!

När jag kom upp till skolan så mötte jag upp en trött och sjuk Jossan, haha. Stackare hon är ännu mer förkyld än vad jag är.. vad gör hon ens i skolan egentligen..? Iallafall, vi satt i caféterian ett tag fram till våran matte började, så gick vi till våra salar, eftersom att vi inte är i samma mattegrupp.

Min mattegrupp är fan seriöst skitjobbig, typ ingen jobbar och alla kastar pennor, sudd och papper på varandra. Känner mig helt utstött, haha. Men det är lite tur på ett sätt, för då får jag iallafall något gjort ijämfört med alla andra, haha.

Har lunch nu, ska möta upp Jossan som slutat samtidigt som mig, så ska vi antagligen gå och äta. Eller inte, det är fisk idag.. uuäk.


Kommentarer
Postat av: Josefin Axelsson

det är ju lättast att göra ljust i headern:)

2010-09-14 @ 12:41:35
URL: http://jnaxeelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback