godis, idol, the sims & tele

Hej igen sötisar!


Spelade the sims och skapade en famil som liknar mig och min pojkvän! Helt sjukt roligt, fast Thess blev tydligt otrogen med våran granne medans André var på jobbet, wooups.. Tur att inget sånt kommer hända i verkligheten! ;)

Sen kollade jag lite smått på idol med min familj samtidigt som vi käkade kvällsmat. Sen ringde min pojkvän och så pratade vi lite, och jag fick världens skrattanfall! Vet inte riktigt varför, men antagligen blev jag så lycklig av att höra hans röst igen och så har jag ju vart hemma hela dagen och känt mig så fruktansvärt osocial, haha.

Tog min sista cigg också! Nu ska jag verkligen försöka sluta! Tror ni jag kommer lyckas..? ;)

Men nu ska jag ta och sova! Blir ingen skola för mig imorgon heller trots allt, känner mig lite bättre. Men har fruktansvärt ont i halsen och näsan är riktigt jobbig. Så jag ska vara hemma och vila upp mig imorgon också, så får jag ta nya tag på måndag igen! Det blir nog jätte bra tror jag.


Ni får sova så sött! Så höres vi imorgon som sagt! Puss på er kära läsare!


Det är över 5 månader sedan denna bild togs, och guud vad jag älskar dig baby!


Kommentarer
Postat av: FELICIA

krya på dig också! :)

2010-09-09 @ 23:12:08
URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du ca om dagen? :)

2010-09-10 @ 10:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback