fyfan vilken eftermiddag..!

Sorry för att jag inte uppdaterat på ett tag..


MEN jag drog in till stan som sagt och mötte upp min pojkvän vid june och så gick vi till donken och käkade. Då hände det en jobbig sak som jag inte orkar ta upp här (för privat) men jag och min pojkvän började bråka och gick åt två olika håll och båda grät. Sen smsade vi och så kom han tillbaka och då löstes allting och då blev det hundratusentals glädjetårar istället. :)

Jag skulle egentligen fikat med Joanna idag, eftersom att det inte gick igår. Men det gick ju inte idag heller.. FÖRLÅT GUMMAN! ♥ Vi får ses i helgen istället <3

Sen gick jag och älsklingen hem till honom och så har vi legat och pratat, myst, tagit kort och flamsat osv. Myspys! Jag älskar dig André, vad som än händer älskling. <3

Vi fick en massa godis utav Isac med, så vi ligger och mumsar på peanut och ahlgrens bilar, och dricker multivitamin dryck! Mycket mys. :) Och nu ska vi kolla på några avsnitt utav full frys, så vi hörs senare! PUSS!


Suddig bild, men iaf.
JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: julia

men usch vad läskigt, hamnade här genom bloggstart. du känner väl lilla sebskrutt eller ?

jag har precis startat en tävling i samarbete med de välkända företaget simplesmile. som vinnare får du en produkt hemskickad till dig som ännu inte e lanserad. något för dig ? kika in på direktlänken http://magnific.se/2010/september/utkast-sept-15-2010.html#comment



julia

www.magnific.se

2010-09-16 @ 21:01:25
URL: http://magnific.se/
Postat av: julia

sv; sebastian haha, känner/kände honom förut.. brukar vara en del i jkpg/hva



julia

www.magnific.se

2010-09-16 @ 21:12:17
URL: http://magnific.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback