försov mig lite idag..

Godmorgon på er!

Idag är det en ny vecka, och bara 7 veckor kvar till höstlovet! Tiden tickar på i en rätt så stadig takt, tycker jag är fruktansvärt skönt faktiskt.

Igår så pratade jag med P&M, och de hade listat ut vad det var jag gjorde i fredags i vaggeryd, hehe.. Men de blev inte arga. Som jag trodde, och det är jag glad för! Hatar att ha hemligheter för folk jag bryr mig om.. Och jag har lärt mig också att det inte är världens enklaste att ha hemligheter för de som är nära heller, speciellt inte när man bloggar om allt och ingenting också, haha.. Sen pratade jag i telefon med min pojkvän innan jag gick och la mig också.

Imorse så vaknade jag kl 6, men jag hade fått ett jättelångt sms som tog tid att läsa och att svara på, så jag fick stressduscha och sen så orkade jag inte stressa så jag valde att chilla och ta nästa buss och det resulterade i att jag kom 15min försent till min första lektion. Men det gjorde ingenting, för jag är ändå klar med inlämningsuppgiften så just nu sitter jag och gör precis ingenting. Eller jo, bloggar förståss.. ;)

Skriver strax igen, måste fixa lite först..!


Jag på tåget i fredags, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback