drar och fikar..

Hej igen!


Jag och Jossan mötte upp Joanna, så vi käkade lunch ihop. Det var fan pissäckligt, men man måste ju ändå käka för att hålla humöret uppe, haha. Eller va är det man brukar säga? Äta bör man, annars dör man.

Sen var Joanna tvungen att kila iväg på sin lektion och då gick jag och Jossan upp till våran engelska. Sen hade vi dagens sista lektion, administration. Fick veta att vi ska ha prov nästa vecka, yeey.

Slutade precis och det spöregnar ute. Sitter och väntar på att Joanna ska sluta sin lektion, så jag sitter och väntar på henne vid hennes skåp. Känner mig riktigt luffig och sitter på golvet med datorn i knät, haha..

När hon kommer sen så ska vi ta bussen in till stan och gå till mackmakeriet och ta en fika! Är hungrig, trots att jag åt skolmaten. Så det ska bli supergott med en kycklingbaguette!


Snodde bild ifrån google.
Men kycklingbaguetterna på mackmakeriet är fan det godaste som finns!


Men vi hörs senare, ska dra mot staden nu med sötaste Joanna! Puss på er! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback