är på min gamla skola!

Hej igen!


Hade tid att skriva nu! :) Jag slutade 12.20 så då mötte jag Sabinah och så tog vi en tur med hennes EU bil runt i huskvarna, för hon skulle käka lunch osv! Sen tog jag bussen till stan och mötte min pojkvän en snabbis och fick mitt busskort, sen tog jag bussen tillbaka till huskvarna och mötte upp sötnosen Ellie vid min gamla skola, där hon går. ;)

Jag fick inte ens gå in där! "Gamla elever ska inte vistas inne på skolan!" Sa en fritidsledare till oss innan, så vi gick runt inne på lindex vid esplanaden och sen köpte vi godis osv på willys och sen gick vi tillbaka och så smög jag in på skolan tills hon började sin mattelektion. Sitter just nu utanför hennes lektionssal, hon ska ha diagnos så hon väntar på att få gå in.


Kommentarer
Postat av: Tawnie

Häftig bakgrund, hur har du gjort den?

2010-09-20 @ 14:46:11
URL: http://tawnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback