är i skolan nuu

Hej igen på er!


Efter förra inlägget så käkade jag frukost, jag ska försök få det till en vana. För ni vet ju att frukosten är det viktigaste målet på dagen, ellerhur? ;)

Sen tog jag bussen till skolan och den segade som fan så jag kom till huskvarna typ 20min senare än vad jag skulle, tur att jag hade gott om tid innan jag började.. men jag kom inte upp till skolan förens typ tio över och jag började halv, haha jävla bussar.

Sitter just nu med Imelda, Sabinah och My och väntar på att matten ska börja, sen är det lunch men jag är fan inte hungrig efter min feta frukost, haha.

Måste tacka Sabinah också, för hon räddar min dag! haha. Har inga cigg så. ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback