ska till nässjö med marre!

Efter denna lektionen så ska jag in till stan och möta upp Marre. Sen så ska vi ta tåget till Näsjö. Vet inte vad vi ska göra där, för Marre är alldeles för hemlighetsfull..?

Haha, sist jag var i nässjö var när Sita skulle pierca tungan. Så vi hade bestämt tid med han som piercade min tunga. Så vi tog tåget dit efter skolan, och ringde och ringde, men han svarade inte. Så vi gick runt och runt en rondell och fördröjde tiden lite. Sen när vi väl fick tag på honom så kunde han inte pierca henne. Så vi fick helt enkelt åka tillbaka igen, fyfan vad besviken hon blev. Vilket minne!


Men det var länge sedan, i höstas tror jag. Och nu ska jag dit med Marre, men har ingen aning om vad vi ska hitta på där. Men det får jag väl veta lite senare..

Nu slutar jag för dagen! Äntligen, jag och Jossan har nästan gråtit igenom hela skoldagen. Fyfan.. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge, men fan vad skönt att äntligen sluta!

Hörs senare, puss!



Kommentarer
Postat av: emelie

okej :) nja jag tog det rätt lugnt, jobbade också :P

2010-10-06 @ 14:25:54
URL: http://heavencanwait.blogg.se/
Postat av: Smarre

Stackare som inte fick åka till Nässjö :c eyy du ? hitta på något kul på Lördag ? :'DD

2010-10-06 @ 18:15:58
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!:)

2010-10-06 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback