mysdag och kväll!

Hej igen sötisar!


Har ni haft en mysig dag? :)

Det har jag! Efter att jag och min pojkvän kommit hem så överförde jag alla bilder till datorn osv, sen käkade vi lite rostade mackor tills brödrosten började ryka som fan..? Fick lägga ut den på altanen, hm. Sen kollade vi på den filmen jag såg igår, we own the night. Bara för att jag ville att min älskling skulle se den! :)

Sen när vi hade kollat på filmen så gick vi upp lite och pillade på varsin dator fram tills vi skulle gå ner och käka hamburgare med min familj. Så kollade vi lite på idol också.. Sen gick jag och min pojkvän upp och satte på en annan film som jag inte minns vad den hette.. Men bra var den! Fram tills jag somnade, hähä.

Sen väckte älsklingen mig igen och så kollade vi på slutet av filmen och sen satt jag vid datorn och kollade lte blogg-inlägg fram tills nu. Och nu ska vi sova, godnatt på er sötnosar! ♥


Bild ifrån i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback