imorgon blire sovaaaaa!

Nu är jag hemma igen..!


Varit en jävligt skön kväll med underbara Marre och en massa annat folk. Kom hem för 20 min sen, men har bytt om och shit. Är skittrött verkligen och imorgon ska vi fanimej sova tills man trillar ur sängen..!

Nu ska jag och Marre gå ut på balkongen och ta godnatt cigg, och jag ska även ringa min pojkvän och säga godnatt. Vi hörs imorgon! GODNATT!

Ni får en massa bilder och text om hur min kväll var imorgon.. och förlåt om det är lite stavfel i detta inlägg.. ser inte riktigt vad jag skriver..!


Kommentarer
Postat av: Smarre

as göttt igår ;D måste göras om :')<3

2010-10-16 @ 11:22:07
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback