städat rummet, check!

Hej igen! Jag fixade internet! Dock är det rätt seegt, men det funkar. Bättre än förra gången till och med! ;)

Nu har jag landat hemma igen, eller jag kom hem för lite mer än en timme sedan. Pappa var och handlade mat då så jag passade på att städa rummet innan bästavän kommer. =) Så nu har jag bäddat, packat upp allt, och städat iordning mitt stooora rum! Pappa håller på att fixa middagen medans jag bloggar.

my room, jag ska snart få nya möbler och fixa draperier till fönstrena! =)

Om man jämför detta rummet och mitt rum i ölmstad så kan det rummet i ölmstad slänga sig i väggen ;)


(DETTA INLÄGG SKULLE EGENTLIGEN UPP FÖR EN TIMME SEDAN, MEN INTERNET SEGADE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback