irritationen släppte..

Hej igen!

Jag gick upp när jag inte stod ut med mitt öga längre, ungefär vid tjugo i nio. Så jag klädde på mig mjukiskläder och försökte göra något åt mitt öga. Tog ut linsen och sköljde den, sen sköljde jag hela ögat tills jag började gråta (reflex kallas det) och sen efter ett tag så släppte irritationen. Skönt.. :D sen messade jag min soc och avbokade friskis och svettis passet sen, för jag skulle verkligen inte hinna göra klart allt jag ska göra innan det. Och jag pallar inte åka hem efter att jag tränat bara för att göra klart mina sysslor innan jag kunde åka tillbaka till stan.. Så jag avbokade träningen och flyttade den till en annan dag. ;)

Sen gick jag ner och åt en nyttig frulle a lá thess like always och plockade in i diskmaskinen, satte på den, plockade iordning hela köket och la all disk i diskhon. Hängde upp tvätt, slängde in en till maskin.. och sen fick jag ångest när jag upptäckte att diskhögen i diskhon nästan är högre än mig (HAHA skämt åsido..) och att jag måste gå ut och fixa i trädgården med.. euwh.. ska aldrig flytta hemifrån, fyfan. :(

Nu måste jag återgå till sysslorna.. Och om ni undrar så är detta inget "vardags" för mig, utan det är ett projekt ifrån skolan och då måste man jobba 4 timmar och jag valde att jobba hemma. Bättre att få det snyggt och fint hemma än att jag ska slava åt någon affär utan att få något för det..?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback