i skolan

Hejsan på er alla!

Jag åkte till skolan och hade en skön skoldag. Var med på idrotten och var jätte aktiv! Blev jätte trött.. Så hade vi en håltimme så jag och sita köpte cola. =) Denna dagen har vart superbra. Trodde inte det efter den jobbiga morgonen, men det ordnade sig! Det hade det inte innan, innan var hela dagen förstörd om något hände på morgonen. Men nu har jag lärt mig att man inte ska styra upp dagen efter morgonen!

Brandlarmet gick precis så vi var ute och dansade i snön. Busungar det finns i skolan alltså. Missade min viktiga NO lektion. =( Men det ordnar sig, de växer upp någon dag de också.

Nu när jag slutar (om 10min) så ska jag till Jönköping och ta tåget till Falköping. Ska sova på Sika inatt igen. Men jag kommer tillbaka vid 11 imorgon. =) Har studidedag då med! Sen är det en speciell onsdag också, men det förblir en hemlis tills imorgon! =D Nyfikna?

Men vi hörs imorgon! Jag vet inte riktigt när jag kommer ha tid att blogga, men det märker ni. Fortsätt läsa! =) Puss och ha en underbar tisdagkväll/onsdagmorgon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback