godmorgon söndag!

Godmorgon på er!

Jag drömde om en skitsöt kille inatt som fick mitt nummer. hihi..


Iallafall! Ni ville veta om gårkvällen? Haha! Såhär gick det till. Jag och sita skulle vara med huskvarna folk, dvs de som går på våran skola och deras vänner typ. Jag ringde bebbe som går i min klass och han sa att det var bråk och att de inte visste vad dom skulle göra ikväll. Jag och sita bestämde oss för att åka in till jönköping då för att se om någon vi kände var där. Jag trodde ju att Josef och Oskar skulle vara någonstans i närheten, men om man inte kan få tag på någon av dom så är det rätt kört.. så jag och sita gick till donken och köpte varsin mcflurry. Då smsade jag Sofie och skulle höra vad hon gjorde och om hon var i närheten - det var hon! Så Sofie, Sabina och Josefine kom till donken och mötte upp oss. Vi hade skitkul! Sen åkte vi hem till Josefine och busade runt. Snackade allvar och vetifan haha. När vi stod på balkongen så hoppade vi asmycket så att Josefines pappa tror jag det var, kom ut och sa till. Sofies reaktion var bäst! "shhhhhhhh ojoj, jag ska inte hoppa mer!" *håller sig för munnen* HAHA!
Sen blev jag hämtad av magnus och åkte hem. Somnade ganska snabbt eftersom att jag var skittrött, ingen social på msn heller så. =(

OCH TYVÄRR SÅ ÄR MIN ÖVERFÖRINGSLADD TILL KAMERAN HEMMA HOS SITA SÅ JAG KAN INTE LÄGGA UPP BILDERNA IFRÅN IGÅR. MEN GÖR DET SÅFORT JAG FÅTT TILLBAKA DEN.



Hörs snart, nu blire att sova lite till och sen frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback