turkar är ju bara för roliga!

Haha en lite rolig sak som hände när jag satt utanför A6 och väntade på att Pernilla och Magnus skulle bli klara med att handla mat. Jag satt på en bänk utanför, och så plötsligt kom det fram en rätt ung kille som var utlänning, kanske i 20-25 års åldern?

Iallafall, han kom fram lite osäkert med en cigg i handen, och sa "har du light?" Och jag fattade nada, så jag svarade bara "ursäkta?". Då flinade han lite och så sa han med lite brytning, "ja men du vet, det som man tänder på".

Fyfan vad jag garvade, hahaha.. Jag gav honom tändaren, sen gick han. Alltså det var ändå tur att jag visste att han ville låna tändare, för annars hade man ju undrat vad han var på äckel som ville ha "det som man tänder på" hahahah... shit. Han gav mig ett gott skratt iallafall! ;)

http://2.bp.blogspot.com/_Ps6IsgCcOtM/SheudhIqaOI/AAAAAAAACfY/ZsSx7Zzui-4/s400/Evin.jpg

Blatte och blondie poweer!! haha!
och den andra bilden är då självaste jag, thess wester. Jag hade inte ens fyllt 15år. Fjortis och "tuff" hehe.. Januari 2009. ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha det är fan skrattretande, för det första är du fortfarande sjukt fjortis och du och ''sita'' eller vafan du kallar henne skämmer ut er. Ni är jkpg's största fjortisar och jag och mina vänner skäms nåt så otroligt. Du kan ju också skippa ''jag är bäst attityden'' Det är så sjukt fult för när man ser dig på stan tittar du ned på varenda, VARENDA person som du inte känner (självklart tjejer) och sedan bitchblickar du hit och dit. Jag vet att det döljer sig en söt och trevlig tjej under allt smink och dina diverse försök att vara någon. Ha ett bra liv, hoppas du inser någon dag att du får dig själv att se ut som ett åtlöje.

2010-07-04 @ 00:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback