mobilblogg - slutat nian nu! åkte som sagt...

dsc06668 (MMS)

mobilblogg - slutat nian nu! åkte som sagt hem till sita, duscha, fixa oss osv. sen stressade vi upp till kungsporten och hade skolavslutning. trodde faktiskt inte att jag skulle gråta, men de gjorde jag faktiskt när lärarna visade en film som dom hade gjort till elevernas ära.. :( sen gick vi som en stor, lång parad ner till skolans matsal skitkul samtidigt som sminket och håret blev förstört i regnet.. nu sitter vi och äter en fin middag tillsammans med alla nior och lärare. :) skriver senare, snart ska vi få våra betyg och säga hejdå till klassen och våran kära lärare hasse som iaf jag kommer sakna som fan.. kommer sakna allt som har med högstadiet att göra känner jag just nu.. är inte taggad för någonting just nu känns det som. men jag ska nog iaf inte åka hem efter att allt är slut. blir nog att vi ringer min polare johnny och är med honom + mer folk ikväll :) men först måste jag och sita hem till henne och fixa lite.. skriver sen hur det blir så ni vet lite vart jag tar vägen ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback