mobilblogg - härligt väder på stan! träf...

dsc06674 (MMS)

mobilblogg - härligt väder på stan! träffade som sagt andree först. han var fan snygg ju :D trodde jag verkligen inte. och trevlig var han också.. sen tog jag bussen in till stan själv. skulle egentligen bara köpa bodylotion, men det blev en söt kjol och ett par jeans som följde med också. :) haha. sen mötte jag också min vän emma och prata med henne lite. trevligt! träffade också dani som hade permission ifrån stigby. trevligt :) sen gick jag och köpte glass och satte mig i den fruktansvärt heta solen vid hamnkanalen och myser lite med mig själv. ibland är det faktiskt skönt med lite egentid :) lite roligt är det allt också med alla jäkla paparazzis som tar kort också. det var en alldeles nyss som tog kort på mig när jag käka på min glass.. sen var det en innan som frågade om han fick ta ett kort på mig när jag stod emot en vägg vid en affär. typiskt turister alltså.. ^^ ahja.. snart kommer min bästavän sita också och joinar mig i detta härliga väder. :) skriver sen. PUSS


Kommentarer
Postat av: stina =)

Hej Thess :D

jag har en fråga :)

Vet dina föräldrar om att du bloggar? :)

Jätte fin blogg ha det bra :D



Kraam

2010-06-29 @ 16:57:11
Postat av: erica

sv' tack så jättemycket :)

2010-06-29 @ 17:07:48
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/
Postat av: Patrik

men hallå... när man åker till stan så är det uträknat att man ska köpa mer än man har planerat! :D



sv; haha men det är bra att du gillar killar som bloggar! ;)

2010-06-29 @ 19:17:52
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Malin

ah vad gott med glass!

2010-06-30 @ 13:55:17
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback