hemma hos pappa!

Hej igen sötnosar!

Jag ber om ursäkt för hemsk update de senaste dagarna.. men det har verkligen vart fullt upp alltså!

I onsdags var det ju skolresa till göteborg, men då fick ni ju fett mycket mobilbloggar. :) Sen var det skolavslutning på torsdag, min pojkvän tog studenten igår och jag fyller år idag. Fullspäckat hela veckan.. herregud. Men denna veckan kommer verkligen att bli minnesvärd känner jag! :)

Iallafall, min älskade pojkvän sov över hos mig igår. Vi myste bara framför en massa filmer hela kvällen och somnade ganska tidigt, båda var fett trötta pga dålig sömn denna vecka. Sen imorse blev vi väckta tidigt av min farsa och hans polare som sjöng för mig och så åt vi tårta och en liten frukost. Sen gjorde vi oss iordning och åkte hem till honom och firade hans student + att jag fick några grattis också ifrån hans familj! ;) Vi firade med lite champagne och sen så när firandet var slut så gick jag, André och Ian till stan och käkade lite på donken. Eller drack milkshake, haha.. Sen gick vi till june och så tog jag bussen hem eftersom att André skulle till hans vän Joppi. :)
När jag kom fram till kära förorten så solade jag en 25-minutare, sen gick jag hem och ligger just nu med datorn i knät och håller på att överföra alla bilder som har tagits sen i tisdags. DET ÄR INTE LITE BILDER, så det tar tid alltså.. haha..

jag i göteborg i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback