godmorgon

Godmorgon sötnosar!

Vaknade för en halvtimme sedan, men har bara taggat en massa bilder på folk på facebook ifrån skolavslutningen som jag har lagt upp där. Ni ska också få se de bilderna snart, men det tar en sån fruktansvärd tid att ladda upp bilder med detta sega internet som "jag har" hemma hos pappa.
;)

Somnade runt två tiden igår så jag är rättså trött idag, men det kan också bero på att jag fortfarande ligger kvar i sängen. Man blir ju faktiskt inte direkt piggare utav det. Men såfort jag skrivit klart detta inlägget så ska jag kliva upp och käka frulle. Får se om farsan är vaken annars väcker jag väl honom också. Typiskt ungkarlar ni vet.. ;)

haha jag inne på donken i göteborg

kinza pose :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback