(en grej som hände idag..)

Som jag skrev så gick ju jag och André till torpaskolan innan idag. När vi satt där fick jag ett samtal från dolt nummer. Det var en man som sa att han var 58år. Han ansåg att han hade fått mitt nummer utav mig i höstas. Han sa att han bodde i huskvarna och att han hette Ovar.. Jag har inte något minne alls av att jag har gett mitt nummer till en 58årig snubbe som jag inte känner i huskvarna i höstas?! Så jag frågade honom om han "kom ihåg" hur jag såg ut.. han svara ja såklart, du var blond, blåögd och runt 165 lång. (stämmer precis..) Han sa också att han hade sett mig i Huskvarna med en blond kompis (antagligen Sita..) och att jag hade följt med henne hem och att hon bodde vid porrbutiken. Alltså det är ju sjukt egentligen, jävla stalker verkar han vara?! Iallafall.. jag sa att jag inte mindes honom och så frågade jag om han visste hur gammal jag var. Så sa han att han gissade på 25-30 och då sa jag att jag precis fyllt 16 och då sa han förlåt, att han skulle radera mitt nummer och sen la han på..

Han hade smsat mig imorse och skrivit "Hej thess! jag bara undrar hur läget är med dig?, med mig är det fint faktiskt. Hoppas du har det bra! MVH Ovar" och jag trodde någon drev med mig eller något.. men fyfan vad äckligt att han vet vad jag heter, vart min bästavän bor och hur jag ser ut. OCH JAG HAR FAN INTE GETT MITT NUMMER TILL HONOM! Gud.. bra iallafall att han "ansåg att jag var för ung" och sa att han skulle radera mitt nummer..

ringer han igen så anmäler jag honom faktiskt. Kan hans namn, ungefär vart han bor, ålder och vad han heter ju. Så det blir rätt lätt.. bäst för honom att han låter mig vara nu iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback