till sandra..!

Ang din fråga som du kommenterade. Jag vet inte riktigt om jag ska börja på ridskolan igen.. Det beror på hur mycket tid jag har osv. Ska ju börja med att rida på Loke och kanske följa med på lite tävlingar med dom osv, de ville att Loke skulle komma igång med konditionen först och främst. :) Sen kaaanske jag ska hyra häst på foder igen, men det blir isåfall senare.. får se om "hästtjejen" håller i sig om du förstår vad jag menar?

Men jag vill inte börja på örks igen om jag inte har en privathäst att rida.. för jag känner inte att jag får ut någonting av att rida ridskolehästarna, det förstår antagligen du också. :) Men om jag kanske får ta med Loke, eller min egna så kommer jag antagligen börja i ridgruppen igen! Har ju saknat det aaasmycket faktiskt!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback