om min kväll + bilder!

Nu har jag tid för bloggen igen..!


Jag och André åkte som sagt med Isac till hans farfars landställe ute i bunn. Skitfint var det där verkligen! Först snackade vi lite med hans farfar, sen plockade vi en massa mini grodor och kastade i dammen, haha.. sen fixade vi med fiskegrejerna och så stack pojkarna ut i båten och fiskade lite. Jag och Isac lillasyster Frida satt på bryggan och softade och kollade på boysen när de nästan höll på att välta över med båten.. haha! Sen så när de blev klara så packade vi ihop alla grejer och så gick vi upp till huset, sa hejdå och tåg bilen hem. Isac släppte av mig och min pojkvän utanför mitt hus och så gick vi in, rökte, satte på angel och kollade på två avsnitt.

Nu ska vi strax sova för att han ska upp tidigt imorgon och jobba sin sista dag, och jag ska iväg till Nyköping med familjen. Men det är inte förens på eftermiddagen.. ska iallafall bli kul! Älskar att åka bort ifrån inavel-jönköping ibland.. :P

Min pojkvän fixar med fiskespöna :)


jävligt fint var det!


Isac lillasyster frida..


isac tog kort på mig.. haha!


isac goes egoooo


my sexii booyfrieend <3


niice


jag leker egoo


the boys in the boat


i loooove this picture! :o


min baby och hans aborre..


Huset! liknar en hollywood villa, plus trädgården.. *viisslar*


GODNATT PÅ ER KÄRA LÄSARE!

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: hehe okej :p ne. vart bor du? :p

2010-07-23 @ 08:49:49
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Hannah :)

shit vad hemskt o:

jag hatar fisk (x

haha blir typ rädd för dom, vi var på en ö utanför sthlm förra veckan och min familj fick typ 6 gäddor och jag bara stod och skrek och prang iväg.. fattar inte det roliga med fiske egentligen,

tänk liksom baar fiskens ögon som stirrar mot dig, dödsrycken och ah.. haha ush jag får dem låta som monster :D



men hoppas allt är bra med dig thess!



pussss! :)

2010-07-26 @ 15:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback