mobilblogg - ligger och vilar i tältet.. ...

mobilblogg - ligger och vilar i tältet.. jag och pappa gick och borsta tänderna efter frukosten och så gick vi in till stan. stannade vid hemmakväll och köpte glass och sen tog vi en buss sista biten. när vi kom till stan så gick jag runt i olika affärer själv och jag hittade endel kläder och smycken som ni får se när jag kommer hem igen till jönköping på torsdag eller fredag :) köpte även varsin present till min bästavän sita och min pojkvän andré. tyckte dom förtjänade det plus att jag föll pladask för de jag köpte till dom. så det blir nog skitbra det med :) sen tog jag och pappa bussen tillbaka till campingen och bytte om till badkläder. gick ner till havet och badade. eller pappa doppa sig bara men jag badade riktigt länge faktiskt. kände mig som 7år igen och mindes det som att det vorre igår när jag badade och lekte med vågorna i turkiet, portugal och bulgarien. :) så det var riktigt roligt och mysigt. käkade jordgubbar gjorde vi också. :) sen gick vi tillbaka till tältet och vilade i två timmar. pappa somnade dock så jag ska fisa honom i ansiktet nu tills han vaknar sen ska vi göra käk. måste ladda mobilen då med så vi hörs senare, PUSS! :)


Kommentarer
Postat av: moa

Nu har jag kommit hem från en superbra dag på Liseberg :D och det bästa är att jag ska dit imorgon igen <3

2010-07-06 @ 23:16:36
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: Sabine

åååh fyfan jag hatar å tälta..

2010-07-07 @ 07:03:58
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback