ändrade planer

Blir ingenting med det jag trodde idag.
Vet inte vad som blir av med denna dag överhuvudtaget faktiskt.
Sita ska festa med Becka ikväll.
Och min pojkvän ska till high chaparall.
Nu känner jag mig fruktansvärt ensam och bortglömd.

Det jag egentligen skulle gjort idag ska jag antagligen göra nästa fredag istället, om det inte går att göra på söndag kanske. Det gör ingenting att det blir flyttat egentligen, det är bara det att vafan ska jag göra idag istället..? Hatar att bara sitta hemma. Speciellt när det är sommarlov och fint väder.. Pallar inte åka hem till min pappa och hämta mina pengar heller. För då blir det bara att jag slösar bort alltihop på stan.. och jag pallar inte åka in till stan själv heller och sen bara åka hem.

någon som vet något roligt som händer idag? säg bara till, ställer på precis vad som helst.. ring/smsa mig närsom.

PS! tävlingen fortsätter även fast datumet blir ändrat på det jag ska göra. DS!

Kommentarer
Postat av: denise!

hihi ja det var sött!:D tyckte du det gjorde ont att ta?:D DET TYCKTE JAG! hehe:)

det är bra med mig!:)

2010-07-02 @ 14:32:49
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback