min hemska mardröm!

Det var kväll, jag försökte sova. Men utav någon anledning så var jag väldigt ledsen så jag kunde inte somna. Så jag åkte hem till min pojkvän med bussen. När jag kom till honom så var det mitt i natten, ungefär kl 2. Han försökte få mig på bättre humör, så han kittlade mig tills jag började skratta och sen började vi brottas i hans hall. Efter att vi hade brottats i ungefär 20 min och det hade blivit lite små seriöst så låg han över mig och sa "Älskling, kan inte vi ha sex? Jag blev skitkåt..". Jag reste mig bara upp och gick in på toaletten och upptäckte att jag hade tre stora rivsår i ansiktet, ett vid tinningen, ett på kinden och ett vid hakan. De blödde ganska rejält.. Jag sprang ut och var skitarg, började skrik på min pojkvän och råkade väcka hans pappa som kom ut och frågade vad som stod på. Min pojkvän svarade "Äsch, hon har bara mens". Jag blev skitarg och gick mot dörren. Innan jag öppnade den så sa jag "Förresten, svaret på din fråga är nej. Jag har inte sex med någon som jag inte är tillsammans med". Så gick jag till busshållplatsen. Min pojkvän började gråta och sprang efter mig och såg när jag hoppade på bussen och så åkte jag iväg.. Sen vaknade jag. Usch vilken hemsk dröm..

Ni får inte tro att min pojkvän är sådan, för det är han inte. Och inte jag heller, haha. Det var bara en mardröm, som tur var!



Brukar du drömma och komma ihåg dina drömmar..?


Kommentarer
Postat av: josefine andersson

sv; hahah klart vi kommer bli det ;)



haha nej då inte länge till ;) maha

2010-12-13 @ 12:58:49
URL: http://jossich.blogg.se/
Postat av: Anna Katana

Dåligt att folk inte kan uppföra sig på gymnasiet. Var ju 5 år sedan jag tog studenten nu men inte höll några på sådär under gymnasiet. I högstadiet, men absolut inte gymnasiet.

Usch vilken hemskt dröm. Hatar att vakna upp efter sådana där drömmar.

2010-12-13 @ 13:08:26
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback