inget stressande här

Nu är jag hemma hos min pojkvän. :D Hans buss krånglade lite så jag var tvungen att hoppa av min buss och möta upp honom på Juneporten. Så tog vi bussen hem till hans pappa, och eftersom att bussen inte går ända fram till där han bor så skulle vi ta en genväg och gå över järnvägen och sen över ett litet fält, så vi fick hoppa och treva oss fram i ett par gamla fotspår som fanns, haha! Det måste ha sett roligt ut när vi sprang där! ;)

Nu ska min pojkvän strax hoppa in i duschen och då ska jag börja fixa mig. Vi har ju inte precis bråttom eftersom att vi ska åka om lite mer än 3 timmar, haha.
;) Men alltid bra att börja tidigt så man slipper stressa! :D



Kommentarer
Postat av: Nattis<3

Låter kul juh:)

Dina planer idag??=D

2010-12-31 @ 14:34:43
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/
Postat av: Rebecka

sv;Vad bra!:)

Gå gärna in på min blogg och hjälp mig välja nyårsklänning såhär i sista minuten?:)

2010-12-31 @ 14:48:35
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback