hatar planeringsändringar..

Eftersom att jag har ADHD (eh, ja faktiskt! för er som inte visste) så har jag stora problem när saker och ting blir ändrade. När saker som jag har planerat inte blir av osv. Jag vet faktiskt inte varför det är så, men så är det bara helt enkelt. Då kan ni också få veta att om jag nu ändrar någonting i min planering (t.ex. om jag ska träffa någon och så blir det inte så) så hade jag ställt in mig ifrån början att jag inte skulle göra det. Förstår ni hur jag menar?

Och bara genom att tänka på min helg gör så att det blir kaos i mitt huvud och det känns som att hela min kropp bara kommer stängas av utav sig självt.

Första planeringen:
Fredag: Skola, träffa Joanna och sova hos pappa.
Lördag: Åka och bada med pappa. Sova hos pappa.
Söndag: Softa med pappa och åka hem till bonnehålan.

Sen fick jag ju ett samtal som gjorde att jag inte fick sova hos min pappa i helgen så då planerade jag om det lite själv också med mina vänner osv.

Andra planeringen:
Fredag: Skola, träffa Joanna.
Lördag: Träffa Jossan S.
Söndag: Softa hemma.

Sen fick jag ett till samtal, utav min pappa och sen så fick jag ett annat erbjudande utav en kompis.

Tredje planeringen:
Fredag: Skola. Antingen träffa Joanna eller festa med Marre.
Lördag: Åka och bada med min pappa eller träffa Jossan S.
Söndag: Softa hemma.

Sen blev det ändrat igen eftersom att det inte var fest..

Fjärde planeringen:
Fredag: Skola. Träffa Joanna och sova hos Marre.
Lördag: Åka och bada med pappa eller träffa Jossan S.
Söndag: Softa hemma.

JAG HAR PANIK! Jag vill bara åka hem direkt efter skolan idag och bara skita i att det är helg, bara skita i all jävla planering och alla jävla saker som bör göras. Åt helvete med allting. Hatar mitt liv ibland.. Vad ska jag göra?



Jag igår efter jag hade solat

Kommentarer
Postat av: emma

sv: hihi naw tack!

2010-12-10 @ 09:56:48
URL: http://emmababy.se
Postat av: Smarre

Du behöver inte sova eller träffa mig idag om det är jobbigt ? o; <3

2010-12-10 @ 09:57:59
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: smarre

Asså jag har ju sagt hela tiden att jag måste va hemma lördag ocg söndag för vi ska ha gäster och skit.

Därför ville jag inte sitta ensam hemma ikväll :(

Vill ju göra någonting under helgen som JAG uppskattar.

Men antar att jag får göra de då.

Mhh roliga helgen osv :D

2010-12-10 @ 10:12:33
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback