godmorgon lördag!

Hoppas att ni har sovit gott? :) Det har knappast jag, dock var jag så cp trött att jag somnade direkt när jag la huvudet mot kudden och när jag och Marre slutade prata. Tror faktiskt att kroppen somnade ifrån min hörsel, för om jag inte hörde fel så hörde jag mig själv snarka. Är det möjligt..?  Sen sov jag på en väldigt tunn och hård madrass plus att jag frös, men efter att jag vaknat ca 3 ggr så snodde jag Marres överkast och då hade jag två filtar + hennes överkast och då somnade jag gött, varmt blev det iallafall! ;)

Anyway.. Jag och Marre kollade bara på en film igår, för det blev lite för sent. Vet inte om vi ska kolla på den andra filmen när hon vaknat (Ja, hon sover fortfarande) Eller inte. Får väl se hur det blir!

Såhär tror jag att min lördag kommer se ut!


Väcka Marre, äta frukost och göra oss iordning!
Åka hem och packa ner badkläder!
Åka till Rosenlund och bada med min pappa. (ca 13-14??)
 Åka ner till stan och möta upp pappa. (ca 12?)
 Åka hem..?



Kommentarer
Postat av: EVL

Vad fin blogg! Vad brukar du träna? :)

2010-12-11 @ 10:08:34
URL: http://viilingonskogen.blogg.se/
Postat av: Smarre

JAAA DU SNARKADE !!!!! o;

2010-12-11 @ 10:27:19
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback