bra morgon + konstig dröm!

Godmorgon! =) Har ni sovit gott sötisar? :D

Det har jag gjort! Jag somnade vid elva någongång, och jag kom på mig själv med att jag hade glömt skriva godnatt till er kära läsare. ;) Men det enda jag gjorde igårkväll var att jag käkade kvällsmat med familjen, tvättade bort sminket och alla de andra vanliga kvällsrutinerna som jag brukar göra!

Men ni överlevde väl? ;) Jag uppdaterade ju ändå rätt bra igår tyckte jag själv faktiskt. =) Men iallafall, Jag gick upp kl 7 imorse, och hade en skitkonstig dröm om min pojkväns polare Joppi.. Drömde att han låg i min säng och jag försökte få bort honom och så sa han "haha som man bäddar får man ligga" och så skrattade han åt mig så jag blev arg och ringde min pojkvän och sa att hans polare var dum i huvudet och då skrattade han också bara åt mig och sa "Joppi är sån, du får helt enkelt leva med det" och jag stod i hallen och hoppade upp och ner och var arg som en stucken tjur och ville bara slå sönder Joppi. Wierd dröm.. När jag vaknade så var jag tvungen att tänka efter ordentligt hur verkligheten verkligen var, haha! :D

Sitter i skolan just nu, fick skjuts utav Magnus, tackar tackar! Väntar på att läraren ska komma tillbaka så att vi kan börja med våran försäljning & service.


Jag idag!


Kommentarer
Postat av: Smarre

heehheh roligare med " Den man ligger med får bädda" :D

2010-12-02 @ 10:13:20
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: lina

SVAR;tack desamma:)

2010-12-02 @ 10:34:19
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: Jeeennnnu

sv: hihi, ja <3

2010-12-02 @ 10:57:31
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback